Monday, November 21, 2016

Patrick Wood | Technocracy Rising: The Trojan Horse of Global Transformation



This is Segment 1 of 2. Segment 1 is being provided as a courtesy of VERITAS Radio

To listen to Segment 2 of this exclusive interview, subscribe at http://www.veritasradio.com/subscribe.html

Veritas is censorship and commercial-free and survives on your voluntary subscriptions. Thank you for supporting our work. ~Mel Fabregas. 

S y n o p s i s 

The dark horse of the New World Order is not Communism, Socialism or Fascism. It is Technocracy.

Patrick Wood connects the dots of modern globalization in a way that has never been seen before so that you can clearly understand the globalization plan, its perpetrators and its intended endgame.

In the heat of the Great Depression during the 1930s, prominent scientists and engineers proposed a utopian energy-based economic system called Technocracy that would be run by those same scientists and engineers instead of elected politicians. Although this radical movement lost momentum by 1940, it regained status when it was conceptually adopted by the elitist Trilateral Commission (co-founded by Zbigniew Brzezinski and David Rockefeller) in 1973 to be become its so-called "New International Economic Order."

In the ensuing 41 years, the modern expression of Technocracy and the New International Economic Order is clearly seen in global programs such as Agenda 21, Sustainable Development, Green Economy, Councils of Governments, Smart Growth, Smart Grid, Total Awareness surveillance initiatives and more.

Wood contends that the only logical outcome of Technocracy is Scientific Dictatorship, as already seen in dystopian literature such as Brave New World by Aldous Huxley (1932) and Nineteen Eighty-Four by George Orwell (1948), both of whom looked straight into the face of Technocracy when it was still in its infancy.

Wood challenges you to new levels of insight and understanding into the clear and present danger of Technocracy, and how Americans might be able to reject it once again. 

B i o 

Patrick Wood is an author and lecturer who has studied elite globalization policies since the late 1970's, when he partnered with the late Antony C. Sutton to co-author Trilaterals Over Washington, Volumes I and II.

He remains a leading expert on the elitist Trilateral Commission, their policies and achievements in creating their self-proclaimed "New International Economic Order."

An economist by education, a financial analyst and writer by profession and an American Constitutionalist by choice, Wood maintains a Biblical world view and has deep historical insights into the modern attacks on sovereignty, property rights and personal freedom. Such attacks are epitomized by the implementation of U.N. policies such as Agenda 21, Sustainable Development, Smart Growth and in education, the widespread adoption of Common Core State Standards.

Wood is a frequent speaker and guest on radio shows around the nation. His current research builds on Trilateral Commission hegemony, focusing on Technocracy, Transhumanism and Scientism, and how these are transforming global economics, politics and religion. The endgame, if ignored, will result in Scientific Dictatorsh

1 comment:



  1. الفك والتركيب والتغليف والتحرك من خلال شركة نقل اثاث بجدة متميزة تحتاج الي ركن البيت للاستفادة من خدماتها التي لا تقدم غير خدمات نقل اثاث بجدة رائعة لتلبية طلبات العميل. فرؤية الشركة لدينا وضعت طريقة جيدة وضعت كخبراء في نقل الخدمات التي يحتاجها العملاء عند التعاون مع شركة نقل عفش بجدة فاختيار المواد الخاصة بك التي تستخدم في تغليف الاثاث فهذه المواد أو الأشياء ستكون موجودة على عتبة المنزل للتحرك بكل آمن و بقوة إلى المكان الذي ترغب فيه
    شركة نقل الاثاث بالدمام
    استخدام الأصول الأولى داخل الاستراتيجية التي تستخدمها شركة نقل عفش بالدمام لدينا تدفعنا إلى التفكير في إعطاء نوع من الخدمات المتميزة الي العملاء التي تترك نجاحا مباشرا يمكن أن تنقش على نفسية الزبائن التي تقدم لهم خدمة نقل العفش.فلدينا ميل إلى أن يشار جيدا إلى العاملون والفنين والمغلفون ان يقوموا بعملهم في شركة نقل اثاث بالدمام نتيجة للمعيار والتنمية والعقل
    شركة نقل الاثاث بمكة
    مجموعة معينة لدينا في شركة نقل عفش بمكة تساعدنا في خدمتك في أي وقت من اليوم، وأنهم على استعداد للبقاء على طول هذه الخطوط لاعطاءك خدمة متميزة عن باقي شركات نقل اثاث بمكة التي توجد بهذه المنطقة فلا أحد لدينا في خدمات النقل يترك شيئا حتي لا نقع في قليلا من السخط.
    شركة تخزين الاثاث بالرياض
    التعبئة والتغليف يبدأ بالعمل المتميز من اجل الحصول علي شركة تخزين عفش بالرياض متميزة تمتلك مستودعات تخزين اثاث بالرياض تحافظ علي الممتلكات الخاصة بكم من الخراب. كما ان التعبئة والتغليف على استعداد فريد للتعامل مع كل نوع من الأدوات والأشياء الزجاجية والمواد التي تميل إلى الإضرار أو تحمل بانتظام أسوأ جزء في عملية الحركة. فخدمات شركة تخزين اثاث بالرياض تقوم بإرسال أفضل مجموعة يتقن الوصول إليها في الوقت المناسب لتلبية طلب العميل وفقا لمتطلبات محددة خاصة بك في هذا المجال بسبب الطريقة التي كانت لدينا مجموعة من الخبراء في كيفية ادارة مستودعات تخزين اثاث منذ فترة طويلة في هذه الصناعة لفترة طويلة جدا.
    شركة تخزين اثاث
    شركة تخزين عفش

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...